Υγειονομική Υπηρεσία
English
Αναζήτηση
Go
Υγειονομική Υπηρεσία
Χαιρετισμός
Αποστολή
Ιστορικό
Δομή-Οργανόγραμμα
Προσωπικό
Ενημέρωση
Νέα / Εκδηλώσεις
Ανακοινώσεις Υπουργείου Υγείας
Ανακοινώσεις Υπευθύνων Επιχειρήσεων Τροφίμων
Εκδόσεις
Ετήσιες Εκθέσεις
Ενημερωτικά Φυλλάδια
Οδηγοί Υγιεινής
Νομοθεσία
Εθνική Νομοθεσία
Κοινοτική Νομοθεσία
Έντυπα / Αιτήσεις
Διεθνείς Συνεργασίες
Τομέας Ασφάλειας Τροφίμων
Τομέας Περιβαλλοντικής Υγείας
Θέματα Ευρωπαϊκής Ένωσης
Συμμετοχή σε Επιτροπές
Δημόσια Διαβούλευση
Αρχική Σελίδα
/
/ Τομέας Ασφάλειας Τροφίμων
/ Υποβολή παραπόνων από καταναλωτές σε σχέση με τρόφιμα
Τομέας Ασφάλειας Τροφίμων
Υποβολή παραπόνων από καταναλωτές σε σχέση με τρόφιμα
ENGLISH
Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν παράπονα σχετικά με τα τρόφιμα, τα οποία αφορούν:
·
Εκδήλωση δηλητηριάσεων από κατανάλωση ακατάλληλων τροφίμων
·
Τρόφιμα που παρουσιάζουν αλλοιώσεις , τρόφιμα με ξένα σώματα και τρόφιμα των οποίων η ημερομηνία ανάλωσης τους έχει παρέλθει και εκτίθενται προς πώληση.
·
Γενικά τρόφιμα τα οποία δεν είναι της φύσης ή της ποιότητας που ο καταναλωτής αναμένει.
·
Τρόφιμα με λανθασμένη ή ελλιπή σήμανση.
Οι καταναλωτές υποβάλουν τα παράπονα τους με γραπτή επιστολή, μέσω τηλεφώνου, μέσω ταχυδρομείου, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με επίσκεψη στα Γραφεία της Υγειονομικής Υπηρεσίας όπου μπορούν να προσκομίσουν και σχετικά τεκμήρια.
Λειτουργοί της Υγειονομικής Υπηρεσίας διερευνούν και διαχειρίζονται τα παράπονα σύμφωνα με γραπτές διαδικασίες της Υπηρεσίας.
Μετά την διερεύνηση του παραπόνου , η Υπηρεσία μεριμνά και ενημερώνει τον παραπονούμενο σχετικά με τις ενέργειες της Υπηρεσία μας.
Τα στοιχεία επικοινωνίας των Επαρχιακών Γραφείων της Υπηρεσίας ανά Επαρχία είναι αναρτημένα στην πιο κάτω ιστοσελίδα:
https://www.moh.gov.cy/moh/mphs/phs.nsf/contact_el/contact_el?opendocument
Πίσω στην προηγούμενη σελίδα
Last Modified:
08/02/2021 03:18:19 PM
Follow us on Twitter
Find us on Facebook
Contact Us
Back To Top